Oproep inspiratieroute 2025

Didi

Oproep inspiratieroute 2025

Bericht door Didi »

Hoi, hoi,

Van Florien Wiersma van Cittaslow kreeg ik bijgaande mail, met het verzoek deze door te sturen. Misschien had je hem zelf ook al ontvangen, maar twee keer is beter dan geen keer dacht ik.
Als jullie geïnteresseerd zijn (weer) mee te doen wil je dan reageren op de datumprikker?

Groetjes,

Didi

Goedemiddag,

De Inspiratieroute Voedselbossen was afgelopen september een succes!
Belangstellenden wisten hun weg te vinden naar de tuinen en bossen in onze gemeentes en over het algemeen hebben we vooral positieve geluiden gehoord!

Nu kregen we ook de feedback om te kijken of er de mogelijkheid bestaat om de Inspiratieroute een jaarlijks terugkerend evenement te laten worden.
En of het mogelijk is deze in de lente te laten plaatsvinden.
En dat de openingstijden (10.00u – 16.00u) ingekort zouden mogen worden.
Uiteraard is dit allemaal mogelijk.

Om die reden zou ik je willen vragen onderstaande datumprikker in te vullen en daarbij ook aan te geven of je aan één of beide edities (voorjaar en najaar) wilt deelnemen.
https://datumprikker.nl/pmxay67c7ecd9ght

Voor tips en feedback staan we altijd open. Binnen onze mogelijkheden zullen we proberen hieraan mee te werken.

Voor de rest geldt natuurlijk ook: Ken je iemand met een voedselbos, voedseltuin of grote moestuin? Stuur dit bericht dan s.v.p. door.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik zou dinsdag 15 april (volgende week) graag de balans op willen maken.

Graag stuur ik jullie ook de Cittaslow Nieuwsbrief vanuit Westerwolde toe. Wil je deze niet ontvangen? Laat het mij dan even weten!

Een fijne dag gewenst en ik hoor graag van jullie.
Hoop dat we dit jaar weer samen net zulke mooie dagen kunnen neerzetten als vorig jaar!

Met vriendelijke groet,

Florien Wiersma
Cittaslow
Gemeente Westerwolde

M 06 18 67 50 68
E f.wiersma@westerwolde.nl
W www.westerwolde.nl

Aanwezig op dinsdag - Gemeentehuis Dorpsstraat 1 Sellingen
Plaats reactie