Samenaankoop Biologische potgrond Amica
Samenaankoop Biologische potgrond Amica
Hoi allen.
Met Marcel heb ik afgesproken dit jaar Amica biologische plantaardige potgrond aan te bieden. Eén pallet kost €354, dat zijn 60 zakken van 40 liter. Ik reken €6,- per stuk (een dubbeltje voor de moeite gaat naar stichting Voedseltuinen Westerwolde.) Als er veel belangstelling is laat ik nog een pallet komen. Af te halen bij mij vanaf de oprit. Veelerveensterweg 61.
Laat het hieronder even weten of je mee wil doen en met hoeveel zakken. Ik schrijf hier dan terug of het ok is want voor de tweede pallet moet ik eerst een flinke hoeveelheid aanmeldingen hebben voor ik bestel. De eerste pallet wordt op al 17 februari geleverd. Maar als je gaat zaaien of oppotten rond 1 maart heb je dat vast in huis.
Groet,
Rein
Betaling na voor akkoord: St.Voedseltuinen Westerwolde NL80RABO 0379 3533 93 o.v.v. aantal x biopotgrond'
Info van de website potgrond.nl:
Plantaardige potgrond amica- 100% plantaardig!
De plantaardige en biologische producten van amica zijn vrij van dierlijke componenten en daarom geschikt voor veganisten. Bovendien bevatten de producten geen chemische en kunstmatige toevoegingen die het natuurlijke ecosysteem verstoren. De 100% organische aarde stimuleert een rijk en gezond bodemleven wat zorgt voor een natuurlijke balans van de bodem.
100% plantaardige meststoffen
Door te werken met uitsluitend plantaardige grond- en meststoffen bevordert het een rijk en gezond bodemleven. Wanneer je amica gebruikt wordt de bodem niet uitgeput waardoor er een natuurlijke balans wordt gecreëerd. Hierdoor ontstaat er een natuurlijk krachtige bodem, wat de beste basis voor sterke en gezonde planten is
100% plantaardig
Duurzaam en verantwoord
Krachtig voor gezonde en sterke planten
Vriendelijk voor het milieu
Biologisch, Organic en Vegan
Natuurlijke bodemvruchtbaarheid
Potgrondmix kopen 40 liter verpakking
Amica potgrondmix wordt verpakt in zakken van 40 liter. Op een pallet liggen 60 zakken en de minimale bestelhoeveelheid is 1 pallet.
Met Marcel heb ik afgesproken dit jaar Amica biologische plantaardige potgrond aan te bieden. Eén pallet kost €354, dat zijn 60 zakken van 40 liter. Ik reken €6,- per stuk (een dubbeltje voor de moeite gaat naar stichting Voedseltuinen Westerwolde.) Als er veel belangstelling is laat ik nog een pallet komen. Af te halen bij mij vanaf de oprit. Veelerveensterweg 61.
Laat het hieronder even weten of je mee wil doen en met hoeveel zakken. Ik schrijf hier dan terug of het ok is want voor de tweede pallet moet ik eerst een flinke hoeveelheid aanmeldingen hebben voor ik bestel. De eerste pallet wordt op al 17 februari geleverd. Maar als je gaat zaaien of oppotten rond 1 maart heb je dat vast in huis.
Groet,
Rein
Betaling na voor akkoord: St.Voedseltuinen Westerwolde NL80RABO 0379 3533 93 o.v.v. aantal x biopotgrond'
Info van de website potgrond.nl:
Plantaardige potgrond amica- 100% plantaardig!
De plantaardige en biologische producten van amica zijn vrij van dierlijke componenten en daarom geschikt voor veganisten. Bovendien bevatten de producten geen chemische en kunstmatige toevoegingen die het natuurlijke ecosysteem verstoren. De 100% organische aarde stimuleert een rijk en gezond bodemleven wat zorgt voor een natuurlijke balans van de bodem.
100% plantaardige meststoffen
Door te werken met uitsluitend plantaardige grond- en meststoffen bevordert het een rijk en gezond bodemleven. Wanneer je amica gebruikt wordt de bodem niet uitgeput waardoor er een natuurlijke balans wordt gecreëerd. Hierdoor ontstaat er een natuurlijk krachtige bodem, wat de beste basis voor sterke en gezonde planten is
100% plantaardig
Duurzaam en verantwoord
Krachtig voor gezonde en sterke planten
Vriendelijk voor het milieu
Biologisch, Organic en Vegan
Natuurlijke bodemvruchtbaarheid
Potgrondmix kopen 40 liter verpakking
Amica potgrondmix wordt verpakt in zakken van 40 liter. Op een pallet liggen 60 zakken en de minimale bestelhoeveelheid is 1 pallet.
Re: Samenaankoop Biologische potgrond Amica
Hoi Rein, ik wil graag 5 zakken
Wij bestellen ook altijd Amica. We overleggen nog even over hoeveel zakken.
- henk2
- Contacteer:
Dank jongens voor de moeite! Wij graag 15 zakken. Het geld maak ik over!
- henk2
- Contacteer:
Oja, als het ok is, het is al overgemaakt, dus als het niet ok is krijg ik het wel terug 

Ha Rein, voor mij graag 2 zakken
Ha Rein, doe maar 15 zakken. Gerard en Marije
Ha Rein, doe maar 15 zakken. Gerard en Marije
Wat een goed initiatief om met alle deelnemers rekening te houden (VEGAN!!!).
En wat een mooie website van Amici/ Veenbaas.
Maar is deze potgrond zonder meer ook als zaaigrond te gebruiken?
Of moet het gemengd worden met zand ofzo...
En wat een mooie website van Amici/ Veenbaas.
Maar is deze potgrond zonder meer ook als zaaigrond te gebruiken?
Of moet het gemengd worden met zand ofzo...
Ik gebruik Amica Moestuinmix voor zaaien