Keuterdag 4 augustus 2024 in Vriescheloo

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 83
Lid geworden op: 05 aug 2019, 19:55

Keuterdag 4 augustus 2024 in Vriescheloo

Bericht door Marcel »

Zondag 4 augustus is er weer een keuterdag. Het is van 10:30 tot 13 uur. Inloop vanaf 10:00 uur. We zijn dit keer te gast bij Frank en Jeannet in Vriescheloo.

Aanmelden is niet nodig. Kom gewoon langs. En neem, zoals altijd, iets (zelfgemaakt) lekkers mee.
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2023, 10:11

Re: Keuterdag 4 augustus 2024 in Vriescheloo

Bericht door Frank »

Beste medekeuters,

Zoals gezegd, zondag 4 augustus zijn jullie welkom bij ons. Je hoeft je niet aan te melden. Voor degenen die het niet weten, ons huis ligt 150 meter het land in, verscholen achter de hoge lindebomen. Betonpad tegenover stoeterij Renken.

We hebben een moestuin omringd door meidoorn en rood fruit. De bedden worden niet gespit en de bodem houden we bedekt. Er is een kas voor in de zomer tomaten en daarna bladgroenten zoals, snijbiet, andijvie en sla. We zijn aan het experimenteren met elektrocultuur. En dit jaar hebben we een klein hugelbed gemaakt.
Verder hebben we een aantal jaar geleden wat hoogstam fruitbomen geplant. Het afgelopen jaar hebben we kippen en 2 schapen gekregen. Voor de bodem gebruiken we compost en mest van eigen land. We vangen water op voor gebruik in de tuin. Ons terrein is ook het thuis van vogels, reeën, egels, eekhoorns, boommarters, insecten, vlinders e.a.

Groetjes Frank en Jeannet
Bijlagen
tuin.jpg
tuin.jpg (36.74 KiB) 2340 keer bekeken
Annemiek
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2024, 09:36
Locatie: Gasselternijveen

Re: Keuterdag 4 augustus 2024 in Vriescheloo

Bericht door Annemiek »

Klinkt uitnodigend. Ik ben erg benieuwd en kom graag kijken. Ik heb intussen twee informatieve websites gevonden. https://www.voedselboskabouters.nl/blog ... -huegelbed. En https://www.elektrocultuurnederland.nl/. Tot zondag.
Geerte
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 nov 2022, 09:11

Re: Keuterdag 4 augustus 2024 in Vriescheloo

Bericht door Geerte »

Hallo allemaal, mijn waterkefirkorrels vermeerderen zich waar je bij staat…. Heb je er er belangstelling voor? Laat het even weten, dan neem ik zondag wat voor je mee. Graag een rechtstreeks bericht op porrepoele@gmail.com. Tot zondag, groet, geerte
Plaats reactie