Zondag 2 november 2025 is er weer een keuterdag. Het is van 10:30 tot 13 uur. Inloop vanaf 10:00 uur. We zijn dit keer te gast bij Els en Coen aan de Nieuweweg 31, 9695EH in Bellingwolde.
Neem zoals altijd iets (bij voorkeur zelfgemaakt) lekkers mee.
Els en Coen schrijven: "Al bijna 23 jaar ploeteren én genieten wij op onze stek van 4000 m2 aan de Nieuweweg in Bellingwolde. We eten jaarrond fruit en bijna jaarrond groente uit onze moestuin, fruittuin en kas. Maar dat is eigenlijk maar een klein stukje van de tuin. De rest van de tuin delen we met onze medebewoners op deze planeet. Omdat ik jarenlang bijen heb gehouden heb ik veel nectar-en stuifmeelbomen en -struiken geplant waardoor er jaarrond aanbod is voor insecten. Dat resulteert dan weer in tientallen vogelsoorten waarvan er elk jaar zo'n 25 - 30 in onze tuin broeden. Op de keuterdag kun je een kijkje nemen in de kas die ik begin september inzaai en waar we vervolgens een groot deel van de winter van kunnen profiteren. Bovendien word ik altijd erg blij van mijn mooie groene kas midden in de winter! Opgeven is niet nodig. We hebben maar een klein huisje maar 20 stoelen raken we wel kwijt."
Keuterdag 2 november 2025 in Bellingwolde
Re: Keuterdag 2 november 2025 in Bellingwolde
Leuk! Tot dan