woonruimte gezocht

Coen

woonruimte gezocht

Bericht door Coen » 09 okt 2021, 09:50

Ria Rakers, onze huisopppas in vakantietijd, zoekt een woonmogelijkheid op het platteland. Wellicht is er in de forumgroep iemand die voor haar mogelijkheden ziet. Hieronder haar tekst:

-------------------------------
Even voorstellen, ik ben Ria, vorig jaar moest ik een ander adres zoeken omdat mijn vrienden en huurbazen hun huis gaan verkopen. Ik huur nu tijdelijk bij vrienden een kamer en ben op zoek naar een klein huisje, blokhut, woonwagen oid, waar ik me als zelfstandig wonende kan inschrijven.
Ik ben 66, vanaf april 2022 krijg ik AOW. Ik verblijf al 35 jaar de wintermaanden op La Gomera, waar ik werk en woon op finca Argayall, een spiritueel vakantiecentrum. Ik werk daar in keuken en tuin en geef massages.
Tijdens mijn maanden in Nederland doe ik veel aan huis- en dierenoppas, onder andere ook bij Coen en Els. Ik vind dit stukje Nederland een fijne omgeving en zou graag in de buurt willen wonen; gezien mijn levensstijl vind ik het ook leuk me ergens aan te verbinden op het gebied van biologisch/alternatief wonen/werken.

Wie, oh wie heeft of weet een leuke, niet al te dure woonmogelijkheid voor me om me op in te schrijven en in elk geval gedurende de zomermaanden, of misschien ook langer te verblijven. Als iemand iets weet en/of meer over me wil weten........een mailtje naar riacora@gmail.com zou fijn zijn.

Ria Rakers

Plaats reactie