appgroep en sinaasappels

Informatie en berichten over onze voedselcoöperatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
henk2
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:30
Locatie: Wollinghuizerweg 102 Vlagtwedde
Contacteer:

appgroep en sinaasappels

Bericht door henk2 »

Afgelopen zondag zijn er wat stappen gezet om het onderdeel voedsel coöperatie van de keutergroep nieuw leven in te blazen. Ik ben nog vergeten te zeggen dat er ook een appgroep is waar je aan deel kunt nemen en waarin zaken over de voedsel coöperatie kunnen worden uitgewisseld. Als je iets in je webshop plaatst, als je ook makerrechten hebt, dan kun je bijvoorbeeld ook een foto in de app zetten. Wil je in de appgroep, laat mij dan even weten, bij voorkeur per app, dan heb ik meteen je nummer :)

Buiten de voedselcoöperatie om, als eenmalig iets,wil ik graag dit mooie project steunen. https://sinaasappels.boerenvoedsel.nl/p ... naasappel/

Als er onder de keuters voldoende animo is bestel ik ook voor de keuters sinaasappels, zonder dat ik er buiten de echte kosten nog iets voor vraag. De sinaasappels kosten dan € 3,51 per kilo. laat maar even weten. Bestellen is ook afnemen, anders blijf ik er mee zitten! Als de sinaasappels er zijn dan zien we wel even hoe ze bij iedereen terecht komen.
Yvonne_W
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 dec 2023, 18:02

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door Yvonne_W »

Hoi
Ik wil graag 3 kilo sinaasappels hebben
Betaal ik je per Tikkie?
Groet
Yvonne
Miriam
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2020, 16:25

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door Miriam »

ik heb interesse in 1 kg sinasappels.
Groet, Miriam
marith
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 dec 2022, 13:51
Locatie: Bellingwolde tuinhulpmarith@gmail.com

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door marith »

Mooi initiatief Henk,
Ik wil graag 2 kg bestellen.
Het geld neem ik mee op de ophaaldag.
Graag wil ik dan ook vragen of iedereen die de sinasappels eet en niets met de schil doet,
of ze die schillen in een schone plasticzak in de koelkast willen bewaren.
Ik wil er heel graag sinaasappeljam/marmelade van maken.
Groetjes,
Marith
Alice
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 aug 2019, 10:47
Locatie: Veelerveen
Contacteer:

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door Alice »

Mooi aanbod Henk,
Wij gaan er ook deels sinaasappeljam van maken (bedankt voor het idee Marith) en willen graag 3 of 4 kilo. Kijk maar wat in je bestelhoeveelheid het beste past.
Groeten, Marcel en Alice
Gebruikersavatar
henk2
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:30
Locatie: Wollinghuizerweg 102 Vlagtwedde
Contacteer:

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door henk2 »

Update over de sinaasappels: ze worden deze week geplukt en volgende week uitgeleverd. Ik hou jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
henk2
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:30
Locatie: Wollinghuizerweg 102 Vlagtwedde
Contacteer:

Re: appgroep en sinaasappels

Bericht door henk2 »

De sinaasappels zijn binnen! Vanwege overtekening heb ik ieders bestelling een beetje naar beneden moeten brengen, maar de sinaasappels zijn heerlijk! Voor Yvonne, Miriam en Marith neem ik ze mee naar de keuterdag en voor Jeanet en Alice naar de yoga.
Plaats reactie