Keuterdag 7 april 2024 in Vlagtwedde

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 69
Lid geworden op: 05 aug 2019, 19:55

Keuterdag 7 april 2024 in Vlagtwedde

Bericht door Marcel »

Op zondag 7 april is er weer een keuterdag. Het is van 10:30 tot 13:00 uur. Inloop vanaf 10:00 uur. We zijn dit keer te gast bij Yvonne en Jeroen.

Graag aanmelden bij Yvonne. Omdat we dit keer te gast zijn op een veganistische Bed and Breakfast willen we je vragen om, als je wat lekkers meeneemt, enkel plantaardige ingrediënten te gebruiken.

Yvonne en Jeroen schrijven:

"Wij, Yvonne en Jeroen, wonen sinds augustus 2023 in Vlagtwedde. Onze boerderij, de voormalige van Bommelhoeve, is een bekend ijkpunt voor veel inwoners.
We starten hier de eerste vegan B&B in Groningen, Hoeve Veganza. We streven naar meer duurzaamheid en een betere dierenwelzijn.
Met onze B&B, workshops en diners willen wij mensen inspireren en informeren.

Parkeren kan op eigen terrein. Kinderen welkom.
Als je iets lekkers meeneemt (niet verplicht) stellen we op prijs als er geen dierlijke ingrediënten inzitten.
Graag aanmelden via info@veganza.nl. Kijk voor meer informatie op veganza.nl"
Annemiek
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2024, 09:36

Re: Keuterdag 7 april 2024 in Vlagtwedde

Bericht door Annemiek »

Hallo allemaal, ik ben benieuwd naar het 'beuzelen' door de 'keuters' van deze groep. Ik hoor dit woord voor het eerst en heb de betekenis ervan opgezocht in encyclo.nl . Ik krijg de indruk dat ik zelf ook een keuteraar ben zonder dat ik dat wist. Tot zondag bij Yvonne en Jeroen.
groeten van Annemiek uit Gasselternijveen.
Gebruikersavatar
henk2
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:30
Locatie: Wollinghuizerweg 102 Vlagtwedde
Contacteer:

Re: Keuterdag 7 april 2024 in Vlagtwedde

Bericht door henk2 »

Welkom Annemiek! Leuk dat je zondag er ook bij bent!
Plaats reactie