Keuterdag datum ruilen?

Algemene berichten die nergens anders passen.
Plaats reactie
Lieke
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2023, 09:59

Keuterdag datum ruilen?

Bericht door Lieke »

Hallo,

Aanstaande keuterdag staat gepland bij ons, Lieke en Michiel. We noemen ons terrein 'Aan de Rand'.
Dat is op zondag 4 februari (vanaf 10.00 t/m +/- 12.30)
Helaas heb ik, Michiel (ik log nu n als Lieke :-) niet goed in de agenda's gekeken, en gemist dat Lieke op deze dag niet aanwezig kan zijn.
Ik wil daarom bij deze informeren of er toevallig iemand is die zou kunnen/ willen wisselen.

Dus wie zou er op zondag 4 februari de mensen willen ontvangen in plaats van de datum waarop je staat ingepland? Ik verneem het heel graag, vast bedankt!

Als het niet lukt, dan zijn jullie gewoon van harte welkom bij ons! Alleen is 1 van ons er dan helaas niet bij :-)
Anke
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 aug 2019, 11:31
Locatie: Vriescheloo
Contacteer:

Re: Keuterdag datum ruilen?

Bericht door Anke »

Hallo,

Het mag wel bij ons, als er geen andere gegadigden zijn.

Luc en Anke
Lieke
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2023, 09:59

Re: Keuterdag datum ruilen?

Bericht door Lieke »

Hallo,

Na vandaag telefonisch met Luc en Anke te hebben gesproken, hebben we besloten dat zij inderdaad de keuterdag van 4 februari van ons overnemen.
Op die dag vind de keuterdag dus weer plaats in kruidenwerkplaats in Vriescheloo. Op een later moment zijn jullie van harte welkom op ons terrein, Aan de rand, in Rhederbrug. Ik zal even in overleg met Marit kijken wat de mogelijkheden zijn.

Luc en Anke, hartelijk dank voor de flexibiliteit. Fijn dat we het zo hebben kunnen regelen. Tot de volgende keer!
Anke
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 aug 2019, 11:31
Locatie: Vriescheloo
Contacteer:

Re: Keuterdag datum ruilen?

Bericht door Anke »

Graag gedaan. :)
Plaats reactie