Kunst in de Tuin 2023

Plaats reactie
Geerte
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 nov 2022, 09:11

Kunst in de Tuin 2023

Bericht door Geerte »

Ik vertelde het al op de Keuterdag, maar hierbij ook voor degene die daar niet waren: op 1e Pinksterdag organiseren wij een Kunst in de Tuin-evenement in en om het huis, van 11.00 tot 17.00 uur, met dichters, musici, schilders, beelden- en theatermakers. En lekkers, natuurlijk! Een mooie gelegenheid om onze tuin in het groen te zien en de Worteltuin onder de aandacht te brengen.

Om de kosten te dekken en het evenement vrij van entree te houden, ben ik tevens een crowdfunding gestart: https://www.voordekunst.nl/projecten/15 ... uin-2023-1. Ons project is al omarmd door het Prins Bernard Cultuur Fonds Groningen. Om hulp vragen vind ik niet gemakkelijk, maar voor het goede doel doe ik het toch… ik hoop dat jullie het ook een mooi project vinden, en dat je mij wilt steunen met een bijdrage. Op mijn crowdfundingpagina kan je ook kiezen voor een leuke tegenprestatie. En natuurlijk ben je ook van harte welkom op de 28e! Via Social media houd ik iedereen op de hoogte van meewerkende kunstenaars en andere voortgangsberichten. Bedankt, alvast, groet, geerte
Gebruikersavatar
henk2
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:30
Locatie: Wollinghuizerweg 102 Vlagtwedde
Contacteer:

Re: Kunst in de Tuin 2023

Bericht door henk2 »

Er was nog één kikkerkalender, en die heb ik binnengehaald met mijn donatie, maar het gaat mijn er vooral om dat de Porrepoele een prachtig plekje is dat gekoesterd mag worden.
Geerte
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 nov 2022, 09:11

Re: Kunst in de Tuin 2023

Bericht door Geerte »

Nou Henk, zoveel lof: dank je wel! En voor je bijdrage, natuurlijk! Graag tot de 28e!
Plaats reactie