Gevraagd: hulp in de tuin

Gesloten
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2019, 19:55

Gevraagd: hulp in de tuin

Bericht door Marcel »

Hallo Keuteraars,

Afgelopen herfst heb ik een spierblessure aan mijn borstkas opgelopen. Met het idee dat het vanzelf wel weer over zou gaan ben ik de winter ingegaan. Helaas ging het niet over en tijdens een bezoek aan de huisarts afgelopen week kreeg ik het advies om een maand geen fysieke inspanningen te leveren.
Als zelfvoorziener niet het advies dat je graag krijgt! Zeker niet in het voorjaar. Alice springt behoorlijk bij, maar het is te veel.
Hoewel ik het lastig vind om te vragen, doe ik het toch: zijn er mensen die mij een keer kunnen helpen met tuinklussen, zoals mest kruien, kippenhok schoonmaken of hout zagen en kloven? Of misschien kan je kippenvoer voor me halen. Er is van alles te doen. Neem even contact met me op via e-mail.
Ik mag nog wel koken en bakken, dus er staat altijd iets lekker voor de hulpverlener klaar.

Groet,
Marcel
Marjon
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2021, 21:24

Re: Gevraagd: hulp in de tuin

Bericht door Marjon »

Hoi Marcel,

Wat balen! Misschien een idee om de keuterdag bij jullie te doen en dan met elkaar de handen uit de mouwen te steken?

Groetjes,

Marjon
Karin
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2022, 20:06

Re: Gevraagd: hulp in de tuin

Bericht door Karin »

Hai Marcel, wat vervelend zeg!! heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2019, 19:55

Re: Gevraagd: hulp in de tuin

Bericht door Marcel »

Hallo Marjon,

Ik vind het heel sympathiek van je. Maar het zou jammer zijn dat mensen niet naar de keuterdag komen omdat het een werkdag is. Daarnaast is er al een locatie voor komende keer. Er zijn ondertussen al wel een paar mensen die me af en toe helpen. Wat ik trouwens echt super vind.

Marcel
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2019, 19:55

Re: Gevraagd: hulp in de tuin

Bericht door Marcel »

We waren overrompeld door jullie hulp. Ik wil iedereen bedanken. Alle winterklussen waren op tijd klaar voordat de voorjaarsklussen begonnen.

Ik moet nog steeds rustig aan doen, maar het gaat zeker de goede kant op. Binnenkort hoop ik weer op de trekker te zitten!
Gesloten